Sunday, July 15, 2007

Caught In Action...

Aaqil was caught in action this afternoon in our neighborhood playground. He was so excited to see some children running around as there was a Malay wedding reception nearby , suddenly a cute Malay girl walked passed him....

"Alamak..cun la budak nie...cun dari mommy aku lah.mommy aku dah gemok lah...ehhh seganlah tengok lama2..Baik sembunyi muka belakang tiang..."


Seboknya mommy aku nie..belum aper2 dah jeles distract2 orang nak break the ice dengan awek cun nie.....
Aiseh man..dia bolayan lah....sebok main kasut buat aper....Meh aku staring dia lama2...!!!
Main peekaboo nak????? ( Aaqil pi tanya girl tuh muakaka)
Yahoo...abang dia suruh aku salam.....Aku pun salam....siap cium tangan awek cun nie lagi....Apalah tuah hari nie...dah la mommy masak kari ikan kurau sedapppp....kejap lagi boleh dinner....
Cium lagi tangan for the second time...haha....Gue hero la kat Boon Keng!!!
And now..back to reality...balik bawah ketiak Mommyku....!!!

4 comments:

Anonymous said...

cute la Aaqil hehhehe.

Rimaugirl Wahir Jaafar said...

Minah..hang dah kena tag..lawat blog aku!

Channel 11.5 said...

aaqil naughty!

AzeedA said...

awww.. mommy aaqil kaco daun ah..! hehee sayangnye mykids all-boys-club.. kalu dak buleh kita besan noo..?